مصاحبه آرشیو خبر ها
ایگوایین سه گانه می خواهد

ایگوایین سه گانه می خواهد

گونسالو ایگوایین ستاره آرژانتینی تیم یوونتوس مدعی شده بیانکونری توانایی فتح هر سه جام بزرگ این فصل را دارد و دلیلش برای انتخاب یوونتوس، قهرمانی در اروپا بوده است.

 

ستاره گلزن سابق ناپولی که در انتقالی جنجالی در تابستان به تورین منتقل شد، از قهرمانی در اروپا به عنوان یک رویا نام برده که تیمش توانایی تبدیل کردن آن به واقعیت را دارد. او همچنین به هم تیمی هایش هشدار داده که شکست بارسا در پاریس فقط یک اتفاق بوده که هرگز تکرار نخواهد شد:

 

وقتی که یوونتوس با استفاده از بندی که در قرارداد من بود، من را به خدمت گرفت، تصمیم سختی در پیش رو داشتم. من بار ها در مورد تصمیم خودم توضیح داده ام و حالا از این انتخابم خوشحالم. من اینجا با افراد خوبی روبرو شدم که همگی ذهنیت پیروزی طلبی دارند و فکر می کنم این همان چیزی است که یوونتوس را برای مدت طولانی بالا تر از سایرین نگه داشته است. پیوستن به چنین باشگاه موفقی، یکی از بخش های چالشی بود که من به دنبال آن بودم و به اینجا آمدم تا به آنها در ادامه این راه کمک کنم.

 

تفاوت فوتبال ایتالیا با فوتبال اسپانیا؟

 

فوتبال ایتالیا همیشه سخت بوده، در حالی که فوتبال در اسپانیا شکل باز تری دارد. تیم ملی ایتالیا نیز همان شیوه جسورانه را دارد با بازیکنانی که عاشق جنگیدن هستند و تکنیک بسیار خوبی دارند. اینجا بازی ها خیلی سخت تر است و بر خلاف اسپانیا، بازی های با تعداد گل بالا، زیاد نیستند و بیشتر تلاش ها در بخش دفاعی انجام می شوند.

 

ایگوایین سپس در مورد بازی حساس با بارسا صحبت کرد:

 

فوتبال همواره در حال تغییر است، به طوری که تیمی که همه از حذف آن مطمئن بودند، حالا به این مرحله رسیده است. بازیکنان بارسلونا اعتماد به نفس بالایی دارند ولی من فکر نمی کنم آنها یک روز تاریک مثل بازی در پاریس را بار دیگر تجربه کنند. ما از مزیت میزبانی در اولین بازی بهره خواهیم برد و می خواهیم نتیجه خوبی بگیریم تا در بارسلونا از شانس بیشتری برخوردار باشیم. ما حتی برای لحظه ای نباید از سرعت و حرکت رو به جلوی خود بکاهیم.

 

گلزن آرژانتینی یووه در پایان نیز از شانس تیمش برای فتح سه جام گفت:

 

من به قهرمانی امیدوارم و برای همین هم به اینجا آمدم. ما همچنین به دنبال فتح ششمین اسکودتوی متوالی در کنار قهرمانی در جام حذفی هستیم. ما همه جام ها را می خواهیم. شش قهرمانی پیاپی در سری آ بی سابقه بوده، همان طور که قهرمانی در سه جام حذفی متوالی نیز پیش از این توسط هیچ تیمی حاصل نشده است. قطعا قهرمانی در اروپا یک رویا برای ماست که می خواهیم آن را به واقعیت تبدیل کنیم اما نباید در دو جام دیگر نیز تخفیفی بدهیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: